I ho vaig veure així perquè deuria tenir entre 11 i 12 anys i no em deixaven veure la tele a les nits. I pels qui no ho sàpiguen, als anys 60 apareixien uns rombes a la part superior de la pantalla que indicaven si estava més o menys permès que ho veiessin les criatures. Aquesta deuria tenir dos rombes perquè era una sèrie de por.
Per tant, Juliette Gréco va ser per a mi una actriu que treballava en pel·lis de por, i molt més endavant vaig saber que cantava.
Belphégor era un fantasma alt, vestit amb una túnica negra, amb màscara negra, que es movia de nit per tot el Museu del Louvre. I veritablement ens feia por.
L’endemà al matí, a l’escola, parlàvem de la sèrie i algunes, amb més sort, l’haurien vist assegudes davant la tele, d’altres, forçant la vista darrere el forat del pany.
Ho recordo com si fos ara, però no la tornaré a veure. Les noves tecnologies cinematogràfiques han deixat enrere aquestes peces en blanc i negre que avui són totalment caduques, però en guardo tan bon record, que deixaré que el fantasma continuï viu en la imaginació tal com era.
Tràiler que us farà més riure que por: https://www.youtube.com/watch?v=mXqZo4vgFp8
Grazie, Ció, per questo regalo che ci fai arrivare ogni settimana. Poche parole ti bastano per farci tornare indietro nel tempo, per far riflettere su tante cose di somma importanza nella vita di tutti. Poche parole, sì, ma ben scelte, essenziali!
ResponEliminaGrazie ancora per voler condividere tutto questo!
Grazie per leggere tutto quello che scrivo!
ResponEliminaMi piacce molto farlo!
Com sempre, fantastic.
ResponEliminaJo també soc victima dels rombes.
Moltes, moltes gràcies
ResponElimina