dissabte, 1 de maig del 2021

EM DIC ABRIL



Ja soc aquí! He arribat un 27 d’abril i em dic Abril. Original, eh? Si hagués nascut al novembre m’haurien posat el nom del mes? 😀

Arribo en plena primavera pandèmica, entre gent que es vacuna i gent que no. Gent que es tapa la boca i gent que no es tapa res i gent que viu en bombolla i gent que no sap què és una bombolla. En fi, que he arribat en un temps complicat, però mira, jo he nascut i ja tinc tota la feina feta!

Potser s’esperaven un nino de peluix ros i blanquet, mut i tranquil, i els he sortit jo, que de cridar en sé i no els deixaré dormir mai més!  

Diuen que en aquest racó de món s'hi viu raonablement bé i que no hi ha tifons ni huracans ni ciclons, ni diluvis ni gaires inundacions, que al solet s’hi està bé i que no cal patir per vestir-me perquè tinc un armari que se sobreïx de peces de ganxet que m’han fet de tots els colors possibles.

Ànims! 

A l’Abril, cinquena criatura dels fills del grup d’amics de tota la vida. 

Ció 






7 comentaris:

  1. Que bonic!
    L'enhorabona per tenir una persona més a la vostra família d'amics!!

    ResponElimina
  2. Una més ... especial, com tots i totes.

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats a la família, amics...Abril, has nascut en un entorn on segur que seràs molt estimada

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies, Ció! Quina sort tindrà l’Abril de tenir-nos a tota la tribu a prop!

    ResponElimina
  5. Benvinguda l'Abril, esperada i estimada. Quines ganes de trobar-nis tots.....

    ResponElimina
  6. benvinguda sia l'Abril la mes bonica del món mundial de la seva edat, felicitats als pares

    ResponElimina